Jag hinner INTE med

Jag hinner INTE med

Imorogn blir min lilla Emmy 8 år och med andra ord är hon inte så liten mer.....jag som tyckte att det var nyss hon föddes. Hon tror att hon inga paket får och att hon inte får någon födelsedag bara för att hon skall på frillo imorgon....stackarn kunde inte somna på grund av det.

Nå på bilden är hon inte vidare glad istället visar den hennes sida över hur hon kan vara på "hemmaplan", hon blev lite sur bara för att jag frågade om hon verkligen behövde ha på sig Ebbas cykelhjälm inomhus när hon broderade......

Vet ni vad att i övertorneå är människorna så trevliga så man tror inte att det är sant.....är det månne så att ju högre upp man kommer så är man ännu mer trevlig.....???

Det är så segt här på bloggen vissa kvällar att jag håller på att bli tokig.....svårt att kunna lämna komentarer och ännu värre att göra eget inlägg.

Imorgon kommer moster hitåt, mycket trevligt att hon tar sig tid från trädgårdsjobben och "luncherna".
På lördag blir det mer kalasande för Emmy och det är så det brukar bli.....kalas i några dagar innan det är överstökat för denna gång !  Men det brukar vara mycket trevligt med dessa dagar.




Kommentarer
Postat av: Nina

Fy vad kansigt det blev i inlägget....jag hoppade från det ena till det andra....jag skyller på min hjärna att den är lite överarbetad.

2006-06-15 @ 22:52:29
Postat av: eira

Hörru - nog är det klokt att brodera med hjälm på. Emmy är nog medveten om att dom flesta olyckor sker i hemmet!! Klok tjej!

Vi ses imorgon - lördag!!

2006-06-16 @ 07:54:23
Postat av: eira

...och förresten.... STORT GRATTIS TILL EMMY IDAG PÅ 8-ÅRS DAGEN!!!!!!!!

2006-06-16 @ 07:54:51
Postat av: Annika

Grattis Emmy!!

Postat av: Pettson

Jag vill GRATULERA, flickan, bakom staketet.
Grattis, grattis!
Hoppas jag HITTAR en GULLIG MUS, åt Dig......
PS: själv gillar jag KATTGODIS, men MUS, är INTE HELLER dåligt....

2006-06-16 @ 09:39:44
Postat av: Sussi

Grattis Emmy! Hoppas du får en härlig födelsedag!!

2006-06-16 @ 12:10:35
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Grattiskram till Emmy! Jag tycker hon ser ut cool som bara den i sin hjälm!!!

2006-06-16 @ 13:29:33
Postat av: Linda

Grattis Emmy! Håller med Kajsa om att hon ser supercool ut i hjälmen!

2006-06-16 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback