Puh.....

Lite varmt bara....men man får väl inte klaga? Jo det får man...27869-100 för det är varmt , jag tror att Sussibussi och Eira lider lite granna.....

Idag har vi varit till Pajala....så varmt.....så mycket knallar...och så mycket folk...så vi orkade inte gå igenom allt. Men det bästa av allt  var att flickorna slogs inte ( inte där i alla fall, annat var det ikväll), det gick hur bra som helst, men det bästa var att vi tog oss i kragen och for förbi och hälsade på  Mikaels moromor och det brukar bli några ggr per år....men nu är det ett halv år sedan sist.......jag skäms....

Och annars finns det inget kul att skriva om, det är flackande hit och dit ( känns det som), flickorna vill göra det ena och det andra, köra fyrhjuling, fånga fiskar i mormor och morfars strand, bada, ....
ikväll hann vi INTE och köra fyrhjuling  eller bada, då var det ett sådant J------A liv här hemma från våra små "änglar", ändå har de varit varenda dag utom idag och kört och badat.
Men samtidigt var det kompisar som gällde direkt vi kom hem från Pajala !!!  Då hinner man inte allt tycker ju jag, men inte dom.
Vi har haft moralpreidkan om : Att man hinner inte göra allt.......men det är som att prata åt två väggar.

Nu skall jag gå och pova soffan hur den känns, har glömt bort att testa den på länge, tiden har inte funnits, Men nu skiter jag i hur det ser ut här och går och intar liggläge med fjärrkontrollen i handen.

27869-109




Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var det varmt i Pajala!?, vad gillade ni rastplatsen??

2006-07-08 @ 22:01:57
Postat av: Nina

Jag varmt var det ! När man kom hem kändes det ju svalt då det fläktade rejält samt att det var många grader svalare här !!!

2006-07-08 @ 22:41:00
Postat av: eira

Shoppade du nåt i Pajala?

2006-07-08 @ 22:43:23
Postat av: Nina

ínte mycket....jo flera drickor !!!!

2006-07-08 @ 22:55:34
Postat av: Sussi

Har försökt m samma här, att ibland måste man bara vara hemma och BARA med familjen - inte alltid ha massa "aktiviteter"... Men d är konstigt att dom inte förstår - när man ropar att d är godis på g eller fika eller annat kul - DÅ förstår ALLA....?

Postat av: Majsan

Vi var oxå på marknaden igår, vi kom dit vid 2 tiden, då fläktade det lite grann, men nog var det varmt alltid.

2006-07-09 @ 12:52:42
Postat av: Susanne

hade också velat åka till Pajala, men jag for på stranden istället :) Kom därifrån nyss också och nu ska vi åka till mor och far min och låna grillen. Kul att ni kikade in i veckan, vi kan inte vara sämre vi så vi får väl lov att dyka upp hemma hos er :):)

2006-07-09 @ 17:27:53
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Anki

Är det inte långt o åka till Pajala för o köpa dricka????

2006-07-09 @ 19:11:41
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

Avslöja inte receptet!!!!!!

2006-07-09 @ 21:55:25
Postat av: Kajsa

Passade soffan? Tackochlov så känns det lite svalare nu...dags att vika rena kläder in i garderoberna...högen med rentvätt når takhöjd nu...

2006-07-10 @ 07:42:05
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Catharina

Brrr, i kväll blir det soffan för mig åxå, kallt är det i dag !

2006-07-10 @ 09:00:27
URL: http://catharina63.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback