måndagmorgon...

Och jag hade tänkt stiga upp tidigt så jag hinner skriva något intressant, men tyvärr var jag för trött när klockan ringde..........nästan att jag sover ännu.

Hela helgen har gått i en rasande fart. Lördag var det baka och sedan iväg på kalas, söndagen var det mosters stuga som stod på programet, och det blev en rejäl tripp, denna stuga ligger på ett underbart ställe...bara man väl hittar dit, utan min far som guide hade vi aldrig hittat dit. Nå stugan och stället fann vi och det var sååå mysigt där som det bara kan vara i en "riktig" stuga.  Tack Eva för att vi fick fara dit på en dagsutflykt !!!  Ebba tänkt fara tillbaks dit idag för att grilla korv...... men det tror jag inte herrn i huset orkar riktigt.  Efter hemkomsten så tyckte mamma och pappa att vi skulle stanna där och äta grillad lax med dem...först tänkte jag inte det för jag ville hem, men vilken tur att vi stannade, det var den godaste laxen jag ätit på flera år, Tack för den måltiden !!!!!!
Idag är det jobb igen och jag gruvar mig för att komma till jobbet och sätta på datorn...om det går alls eller om den fortfarande är "trasig" ...det ÄR den , men jag hoppas att den fått vila sig under helgen och då är den lite piggar nu...

Njut av dagen för den går inte i repris.

Kommentarer
Postat av: häxan1

du får njuta om dagen, så som den kommer, med trasigt dator, eller datorn, som funkar:-)
Höru, skojade bara OM WHISKY-AFTON, ta inte nån press på Dig;-D

2006-07-24 @ 07:29:34
Postat av: eira

Ha en bra dag du med! Hoppas din jobb-dator snart fungerar bra igen! Så du kan hålla dig uppdaterad på bloggarna *ler* JOBBA HÅRT!

2006-07-24 @ 12:41:01
Postat av: Korneliusagnete

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback