hello på er !!!

27869-112
Hoppas att helgen flyter på fint för er !!

Veckan har kommit och gått, hela veckan har gått supersnabbt för mig. På dagarna har jag jobbat och varenda kväll hela veckan har varit: träff med vänner, släktingar m.m = Kul !!! Har inte vi haft någon hos oss så har vi varit iväg någonstans.

Om gårdagen har ni säkert läst på Eiras blogg....jag kunde ta ut mina komp-timmar inta alla men några....( har hunnit bli några redan.) Och det blev kul för flickorna att få se mammas jobb i Ö-tå. Tack Eira för att du ides ta med flickorna och tack för en trevlig e.m.
Igår kväll var det full rulle här, det gjordes hål i källarväggen och pellets pannan "slängdes" äntligen ner i källaren, så nu finns det hopp om att elräkningarna minskas under nästa vinter.
Moster Eva var hit igår liksom en bunt med karlar som fick jobba...med att få ner pannan, samt farmor, ja hon hälsade på, jobbade inte.

Jag hade glömt bort att Moster skulle på "fest" ikväll på forsen och det var en himla trevlig överaskning att hon befann sig i Kukkola igår när vi ringde dit. Idag har vi bara varit, M har snickrat och jobbat, och middagsgäst har vi haft och ätit som bara den har vi gjort.

Annars så tror jag bestämt att hösten har kommit, för inte är det varmt på kvällarna precis....
Och nu tog min skrivinspiration tvärt slut igen...




Kommentarer
Postat av: eira

Oj jag hade inte ens hört att Mosteri Eva var i bygden!

2006-07-15 @ 21:54:17
Postat av: borås-mummu

nej,inte hösten än,nina!jag smygläser era blogg dagligen,för att hänga med vad ni syslar med.fin sommar ni haft,o inte är det slut än ......ska du bli kvar i ö-å?eller har du en termin kvar i skolan?ha det så bra o hällsa familjen!

2006-07-16 @ 10:12:48
Postat av: Nina

Svar till Borås Mummu !! Ja har en termin kvar, blir klar i mitten på Januari. I Övertorneå blir jag kvar till mitten av september verkar det som, fast skolan börjar före.....men det skall nog lösa sig.

Ha det bra !!

2006-07-16 @ 10:53:41
Postat av: Linda

Fullt upp o mycket kul låter det som du har haft*ler*!

Postat av: Sussi

Va kul att få barnen levererade till joppet! Hoppas ni har d bra!

2006-07-16 @ 14:47:49
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Irina

Älskar de småkyliga kvällarna som vi har nu! Men på dagarna får det gärna vara varmt! Vi ses på torsdag (senast!) Länge sen sist nu ju!
Kram Irina

2006-07-16 @ 16:54:17
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Annika

Jooo, nog är det kallt om kvällarna!

2006-07-16 @ 18:46:42
Postat av: Sondretilde

Very Good! I love it.

2010-06-25 @ 08:23:42
URL: http://sondretilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback