Äntligen fredag !!

Nu förtiden ser jag fram emot varje fredag...då vet jag att snart kommer helgen och då är det ledigt i två dar och man får stänga av jobbet(till viss del, om inte någon ringer därifrån) och ladda batterierna inför nästa vecka.  

Igår "kidnappade" Eira flickorna och vad de gjort får ni läsa på hennes blogg. Men först på morgonen var Emmy till tandläkaren och lagade ett hål, hon tog mommo med som moraliskt stöd då jag jobbade och hon ville fara då med mommo...men det lustiga var att när hon är till tandläkaren så tjorvar hon bara något fruktansvärt...vägrar ta röntgen bilder, och visar sitt värsta humör...men igår när hon varit med mommo:
Då hade allt gått bra..hm..funderar..man borde alltid låta "andra" fara med ungarna på otrevligheterna så kanske det alltid skulle gå smärttfritt.

Igår blev vi borta hela kvällen, hämtad ehem sambon efter jobbet och sedan for vi raka spåret för at hämta upp Samppa från Kukkola och sedan vidare till berömda restaurangen på Järnvägsgatan.
O vad vi blev bjudna på god mat!!  Det smakade så himmelskt...det var lax...och det är en av mina favoriter , jag skulle kunna äta det flera ggr i veckan. Oj nu måste jag dra iväg....

P. s eira !!  tack för lunchlådan oxå...vilken bjudning först middag och sedan...hux flux hade Eira gjort en lunchlåda till mig också så jag får en fin smakupplevelse till lunch oxå!!

På återsende!!!

Kommentarer
Postat av: eira

*ler* Det var bara kul med kidnappade barn och med middagsfolk! Det är ändå så sällan man ses mitt i veckorna så det är kul att ni kunde komma!! O hoppas laxen är god till lunch också! Fast å andra sidan, lax är väl alltid gott?

2006-07-28 @ 07:57:13
Postat av: Sussi

Åååh, vilken restaurang kan d va!? Är d gratis där ;D!? Vad roligt ni haft - och helgen har ju precis bara börjat :)!! KRAM!

Postat av: anna

:)

2006-07-28 @ 16:18:58
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Både du och Eira har ju stora och goda hjärtan!!!

2006-07-28 @ 17:13:10
Postat av: Linda

Känner oxå till en bra restaurang på andra sidan gatan på Järnvägsgatan:), där serveras det oxå jättegod mat!!

2006-07-29 @ 09:33:54
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Malin

Hu, jag gillar INTE tandläkaren...

2006-07-29 @ 16:47:22
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Anki

Vet du vad hon gör med kidnappade barn???
Hon tar dem till maxi o tvingar de o stå i mejerirummet o frysa. Jag vet:-D

2006-07-29 @ 17:30:40
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

*asg* Anki talar sanning. Där brukar jag tvångs-stå med alla ungar jag har omkring mig.

2006-07-29 @ 18:38:20
Postat av: Annika

Kommenterar ditt inlägg angående ungarna när dom kör fyrhjuling!! Jag tycker det är hemskt att stå och se när dom kör!!! Det är såååå precis att jag klarar av att se när Wille kör!! Usch, säger jag bara! :-D

2006-07-30 @ 20:48:52
Postat av: häxan1

Tänkte bara, att GÄLLER DETHÄR, denhär veckans FREDAG? :-)

2006-07-31 @ 12:26:38
Postat av: Majsan

Du kan ju tuta någon morgon!!!!!:)
Tandläkaren är ingen höjdare här heller!!!!!

2006-07-31 @ 20:19:20
Postat av: Sussi

Kära granne - DET ÄR MÅNDAG :)!

2006-07-31 @ 20:37:21
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: elli

Hemma i Kukkola 'är det tisdag idag. Har du fastnat?

2006-08-01 @ 09:16:07
Postat av: Susanne

Nina, ville bara snällt påpeka att det är tisdag idag.. skulle vara kul att höra vad som händer hos er på en tisdag :)

2006-08-01 @ 15:23:07
URL: http://susannes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback