Slänga ut Julen ???!!!!!

Jag är less alla julgrejer, och vill plocka unden dem. Men det återstår att se om och när inspirationen för det infinner sig.....

Ungarna vill att det skall dansas runt granen innan sakerna plockas bort, det har blivit en liten, liten bara tradition att det kommer några andra "kläppar" hit och hjälper oss med detta, och jag föreslog att om vi gör det i helg men då kan de inte komma....för de är bortresta, men det förslaget godtogs inte alls. Så vi får göra så att julgranen får bli kvar ett tag till om de andra julsakerna åker upp på vindan före.

Nu skall jag gör en skoluppgift, jag har haft några skriv uppgifter på mig som skall göras nu samtidigt som jag parktiserar och det är en lgrej som INTe är gjord.........och nu banne mig skall den göras för läraren hade nog velat ha den senast idag.....en har jag lämnat i början på veckan, men det är en som blivit liggandes.......en där allt bygger på egna reflektioner och ycaknde och tänkande men sedan skall man kritiskt granska det man själv skrivit och hänvisa till och litterature...så det är ändå lite knepigare än vad det först låter som......

men nu skall jag lova attINTE berätta mer om mina trista skoluppgifter för det är JAG själv som valt detta !!

ha en bar dag ni allihopa eller kväll är det nju nu, men ha en bra dag imorgon !

Kommentarer
Postat av: Polainoqa

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback