ser ni vad tråkig jag är.....

Fyra jobb jag har haft:

1. Usk:a på Lunden
2. Usk:a på Viktoriagården
3 Usk:a Nattpatrullen ( nuvarande jobb)
4.?? Får se vad framtiden ger mig för nytt jobb

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Alla komedier......
2. Herbie
3. Andarnas hus
4.

Fyra ställen där jag bott:

1. Haparanda
2. Karungi
3.                             Det var tyvärr torftigt på den här fronten.........
4.

Fyra tv-program jag gillar:

1.Andarnas makt...eller vad det nu heter
2 Nordnytt
3. Något av de där "bygga om hemma" programmen..kommer inte ihåg vad det heter
4.       Hinner ju aldrig se tv nästan, sedan jag började skolanvet knappt hur en TV:apparat ser ut !!!!
          Men vänta när jag är färdig...då skall jag bli en som ligger framför soffan och glor tv på kvällarna. jag längtar ....

Fyra ställen där jag varit på semester:

1. Turkiet
2. Mallorca
3. Stockholm
4. Skövde

Fyra sajter som jag besöker dagligen:

1. www.luth.se
2. www.haparanda.se    
3.www.aftonbladet.se
4. www.darklin-reach.com

Fyra favoriträtter:

1. Ärtsoppa
2. Lax
3. Mosters potatisgratäng    (Har inte ätit godare)
4. Färsk grillad kyckling

Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:

1. Ett varmt land
2. Stugan uppe i norr...
3. fjällen
4. På någon härlig SPA-anläggning



Kommentarer
Postat av: eira

Bra att du skrev listan! *ler*

2006-01-31 @ 14:27:57
Postat av: Annika

Men se, du fick ihop listan iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback