Jahapp...

Då var det dags att "blooga " igen.....
Idag blev inte min dag som planerat, jag for INTE iväg till stan för att se hur livet som LSS-handläggare är för min handledare ringde och sa på morgonen att :Flickan hennes spytt hela natten......Hur kul är det ? inte kul tycker jag, jag håller alla mina tummar och tår för att ingen av oss här hemma får något sådant.
Men OM olyckan är framme så är man lycklig att bo i eget hus. Tänk om man vaknar på natten och någon av ungarna spyr i sängen, och tänk er att en sådan gång måste boka tvättstuga och kanske få vänta flera dagar innan man får en tid....

Ja, ja nu har jag suttit farmför datorn och varit duktigt i flera timmar, jag kände att jag måste få en paus från skrivandet som jag håller på med....Behovsbedöming...låter det intressant?? skall snart återgå till det som skall göras, jag måste passa på att ha en "skrivar dag" framför datorn så jag inte behöver sitta nätterna och skriva som det ibland blir när jag lämnar min uppgifter till sista dagarna.

På söndag var M och o hit sedan vart det bullbak för min del...vad har jag gjort med.....jo tagit fram mina skidor , jag hade tänkt vara hurtig och börja åka skidor. .....

och sedan är det där med VV....jag tänker på det hela tiden.......är så impad av er alla som tar er i kragen och far dit.

Nu skall jag återgå till mer tråkiga saker här framför datorn ,hej svejs !!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag fick motivationen när Kajsa pratade om hur mycket hon gått ner. Än så länge finns den kvar, jag hoppas att den blir långvarig! Hoppas att vi kan motivera dig oxå att haka på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback