måste väl ge en rapport om läget

Måste väl berätta att inget specillet händer......det är två som är så aktiva , Kajsa och Eira....men jag hinner inte med eran fart riktigt.

Jag var och jobbade förra natten , skall ut iannt oxå. Jag har bara ettproblem, jag är inte så värst bra på att sova, jag sover tio-femton minuter sedan vaknar jag och tittar på klockan...Men det går bra ändå för efter några nätter är jag ju ledig igen ett tag.
Men kul var det att jobba, då det är prick ett halvår sedan jag varit och jobbat i nattpatrullen.

Men godisuget håller i sig , oj idag känns det som att jag skulle kunna äta lite godis.
i morse innan jag kom hem från jobbet var jag och tankade bilen och sedan for jag och köpa fredagsgodis färdigt åt ungarna till ikväll. Vet ni att jag kände mig verkligen som en syndabock fast jag inget köpte åt mig själv, För köpa godis strax efter sju på morgonen det ser nog ganska knasigt ut.

Jag har inte gjort så mycket , jo var på sparktur med emmy igår och jag hade kunnat vara och sparka i timmar,, jag ville inte fara hem, men emmy sa att hon blev trött i armarana av allt sparkande . det var så härligt väder så det går inte att beskriva !!!!!!  men ni som bor häromkring vet det säkert !

Nu skall jag gå och laga lite mat till, barn, sambo och mig själv, hej då ha en bra fredag kväll med Lets dance !!! som jag missar ...BU jag gråter en skvätt.......

Kommentarer
Postat av: eira

Bra att det känndes ok att jobba! Jobba hårt! Vi ses imorgon!

2006-02-10 @ 19:23:55
Postat av: Kajsa

Synd att du missade Lets dance...Peppe Äng var som bäst...kolla på tv4 s hemsida sen när du har tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback