Kallt fortfarande ute men varmt inomhus

Ja då är det söndag kväll.

kallt  är det så det bara knakar i huset nu när jag sitter här framför datorn, så tydligen blir det bara kallare och kallare.

Idag var vi iväg en sväng till stan, vi var några "flickor " som var iväg....det var en av damerna vi träffade som sa: vad roligt att så söta,  unga, flickor har kommit till kyrkan !!!  Det är de mina flickor brukar få höra....söta....flickor.......
Kajsa ta nu åt dig och sug på karamellen idag har du fått höra att vi är unga, söta flickor !!
medelåldern på oss flickor var: 47,3 år räknade jag ut..........

och visst jag anser mig ung (( SKRATTAR GÖR NI VÄL NU !!!!) , jag har alltid tyckt att jag ärca. 20 år, efter att jag fyllt 20 år så har jag slutat fylla år......det är bara så att när jag ser kort på mig så förstår jag inte att jag har börjat se äldre ut, men INOMBORDS är jag ung som en ja något år över 20....och det är väl inombordets känsor som räknas.

Nå sånt är livet, man blir inte äldre än vad man gör sig till. Och känner man sig ung då är man det.

Nu skall jag gå och dricka te och ta mig värktablett, har feberoch ont i halsen (men inte så farligt) så där småhänging känner jag mig, men det går över. och det känns inte heller så mycket när man inte känner efter så mycket. Bara det INTE slår ut ordentligt för jag kan bara inte bli sjuk denna vecka eller till torsdagkväll då jag skall ut och jobba nätter.




Kommentarer
Postat av: elli

Men så kul att du åxå har blivit en bloggare! Nu är det ju ännu mer för oss alla att läsa. ...unga söta flickor... Ja sug på karramellen ni!!!

2006-02-06 @ 18:28:51
Postat av: Kajsa

Jag suger som bara den på karamellen...har åxå beställt den där boken nu.

Postat av: Anki

Krya på dig! Jag satte rosmarin på pottisarna för att det skulle se fint ut. Och det gjorde det också.

2006-02-07 @ 18:58:35
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Patricksonja

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-06-14 @ 11:20:20
URL: http://patricksonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback