Jahapp...måndag 13/2-2006

Hej påer gott folk !!!

Det var fint väder igen idag !! 

Eira !!  det blir teater på fredag och lördag.
Kajsa! Jag har ej fått almanackan ännu men jag hinner läsa den. Jag lånar mammas i slutet på veckan för jag hinner inte läsa före ändå. Har lite körigt med praktik och skoluppgifter som skall göras. samt att jag jobbat några nätter sedan i torsdags.
Men på torsadg lugnar det ner sig då är det inte 150% skola mer utan bara heltid.

Majsan ! vet du vad ....det där med lördagens konsert ....visst var han bra om man är i rätt ålder och har den smaken . Men jag personligen tyckte jag att förbandet var bäst !!!!! Leif rönnbäck med company + Sven -Erik Bucht som "gästspelade" 


Ja annars har inte så mycket hänt, jag har jobbat natt igen och jag blir lite sliten av nattjobb, jag kan inte riktgt sova på dagarna så pass många timmar så att jag inte blir som en Zombie.
Men å andra sidan så nog går det.
Idag kom jag hem på mrgonen vid hlav åtta och då bar det av till sängs vid 8.00 för min del, men redan klockan 10.30 så hade jag sovit färdigt.....men tvingade mig att ligga en tag till. Men NU skulle jag kunna sova ståendens känns det som.

Imorgon har jag praktik och då kommer läraren från Boden och det är lite pirrigt för nu skall jag få besked om jag är godkänd eller icke på denna sista praktikperiosdsom pågår. jag är lite nervös för jag har samtidigt som praktiken haft olika skriftliga inlämningsuppgifter som hör ihoip med praktiken, men det blev lit galet för mig. Jag attt en kväll förra veckan i godan ro och läste igenom min studiehandlening och då såg jag att det var en skriv uppgift som jag hade missat att göra. Då var det bara att sätta igång fort som tusan och det blev ett hast verk så det smäller om det.......Och jag vet till 99% att jag får göra kompleteringsuppgifter på grund av detta!
Men det finns inget annat att skylla på än mitt eget slarv, som missade den uppgiften.

nu skall jag gå och se vad mina kära döttrar sysslar med uppe på vinden. Låter så misstänktsamt..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback