Jag blev så sugen på något sött...

Jag kom shem från Övertorneå, jag var dit med min handledare på praktiken.

Men nu blev jag så fruktansvärt sugen på något sött eller gott....men måste försöka tänka på annat, då tänkt jag på att min blogg är så trist. Så jag gick hit för att göra om den, nu är jag nöjdare. För rosa färg har jag aldrig haft som bakgrund.
Jag har inte titta igenom bloggarna sedan isöndags så det måste göras, nu.
Jag skall nu kika igenom mailen innan jag går och hämtar flickorna jag väntar på mail från min lärare.

Imorgon börjar jag att jobba, jag går på första natten imorgon kväll. Hoppas nu att jag klarar mig på finska sidan då det är mycket besök tydligen i Torneå nu förtiden.....känns lite pirrigt så här innan man kommer igång igen med att jobba på nätterna, men roligt känns det samtidigt !!

Igår på lunchen hade jag sådan tur att Eira var hemma med sjuka barn !!! Jag behövde inte bara äta havregrynsgröt, utan jag fick smaka jätte gott matbröd !! Hon lycka med dessa matbröd, men när jag skulle pröva det receptet så blev det bara skit av alltihop, det är bara att inse att jag kan INTE baka matbröd....och jag som är så less köpes bröd för tillfället. Jga har jäst hemma och olika mjöl sorter så jag kanske ids prova ändå en sist gång att baka något.......men misslyckas detta oxå så håller jag mig till bullbak i stället, för det kan jag.

Annars så är det jämna plågor. Allt är bara bra.

ha en fortsatt bra dag på er alla kära bloggare !!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Din färg är ju makalös!!! Jag har ju åxå rosa...
Mia på vv sa att när hon blev så där ruggigt sötsugen åt hon apelsiner, och det tar faktiskt bort suget, prova!

Postat av: eira

Jag har hört att grape-frukt också tar bort sötsug!

Vadå sötsug förresten....va e de??? *flin*
Jag skulle nästan kunna gå genom en vägg för lite godis...*muttrar*

2006-02-08 @ 19:23:11
Postat av: Anki

Jag tycker att det enda som tar bort sötsug förutom godis är äpplen, fast jag tycker inte om såna, äter hellre godis=)

2006-02-08 @ 20:22:29
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sofia

2:a gången jag är in här, fin blogg men saknar blommorna. Mitt tips på att undvika sötsug är att äta en grovmacka innan man åker hem från jobbet. Duktig du är som bakar gjorde en mjölkfri mjukkaka som blev seeeeeg nanting som int gick att bjuda på i alla fall så det blev annat.

2006-02-10 @ 08:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback