helgen är snart slut

Först vinkar jag till moster Eva !!  Vink* vink*.....nu när hon också fått min blogg inlagd på sina favoriter.
Nu när moster kan läsa min blogg så måste jag hålla med uppdatering över vad hela familjen håller på med, så får hon en inblick i vårat dagliga liv. Så då vet ni andra det.

Natten mellan torsdag och fredag blev Ebba kanonförkyld och vi tjejer i denna familj hade planerat att åka till moster från fredag till lördag. Nu blev det bara jag och Emmy som stack iväg för Ebba hade 39,5 i feber på fredag morgon.
Först for jag till skolan i Boden då jag hade lite ärenden att uträtta där, sedan for vi och köpte lite böcker från bokrean på åhlens sedan var det Lindex tur för att få ett besök av oss. Och när Boden och affärerna var avklarade då åkte vi till Svartlå och moster där vi hade ett dygns semester med god mat och skön avkoppling som vanligt........Maten är alltid så god där, jag förstår inte hur hon kan få allt att smaka så gott.

Idag har flickorna haft sina kusiner här i några timmar och det var sura miner från emmy när de skulle fara hem....hon och milla tycks tydligen kunna vara med varandra hur länge som helst, för Emmy frågade när Milla kommer nästa gång och det var ca en minut efter att de for.

Jättekul att Ann-Britt har gjort sig en egen blogg. Jag hann tänka först när jag såg att hon / du varit hit och hoitat oss bloggare att nu MÅSTE du också göra en egen blogg.....och bara en stund senare så hade du gjort en egen blogg !!  Mycket kul.

Men jag säger som kajsa du skulle väl smälla av om du ser en del av oss från Ö-tå tiden........men jag vet att du inte bryr dig, men ändå......


Förresten kanske min mamma också läser detta nu !! Hon fick internet insatllerat igår, kul det också. och du mamma om du läser detta vill jag gärna att du ger en kommentar så jag vet om har min bloggsida!!!och Eva du kan också skriva kommentarer !!
 Ha det bra allihop.

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Rätt Nina, jag bryr mig inte och kommenterar inte heller, men man kan väl få retas lite ang. godiset.... Jag kan väl säga det samma, ni skulle smälla av om Ni såg MIG !

Postat av: Eva

Hej. Kul att du och Emmy kom, men det blev tom när ni åkte hem. Bra att du lovar skriva lite oftare så att man vet vad som händer.

2006-02-26 @ 18:13:54
Postat av: Anki

Fick ni mosterevapotatisar? Eller nåt annat som vi måste få recept på?

2006-02-26 @ 18:28:53
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

jag fick med mig receptet på moster Evas goda matbröd !!! det är super, duper gott med något salt på !! det är ett riktigt hälsobröd men så gott.

2006-02-26 @ 18:54:19
Postat av: eira

DET brödet är godast i hela världen! JAG LOVAR!!!!!

2006-02-26 @ 20:13:17
Postat av: Nina

och jag kommer att skriva ner receptet men inte nu och inte idag...men imorgon. Jag trodde nyss att klockan var typ 22.00 minst...men gud vad besviken jag blev när klockan var så lite....men jag är så trött så jag smiter nog i säng ändå. godnatt.

2006-02-26 @ 20:28:07
Postat av: Kajsa

Hur mår Ebba nu? Fy sån hög feber hon haft!

2006-02-28 @ 07:21:11
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback