hej på er !

Jag har en flock elefanter på vinden....inte riktigt en hel flock ,men det låter så.
Minsta tösen gick med far sin till garaget, för att skruva skotern . och tur var det för när det blir mycket ungar här så blir hon lite väl mycket "uppe i varv"......
Är det bara jag som har ett barn som sätter mina nerver på prov eller....??????

Idag lagade jag köttfärssoppa och bakade sådant där gott hembakt bröd som eira gett recept på och alla ungarna åt så jag trdde inte mina ögon, jag är van vid att mina två inte äter nästan ngåonting.
Men sedan är det så att alltid när de har kompiasr här eller om kusinerna är här då äter de bättre. Så ibland brukar jag skoja med Eira och säga att jag lånar era barn alltid när det är middagsdags.

Jag borde göra vad om helst men ids inte med något ...typ, städa, damsuga, vika kläder , jag orkar inte idag eller ikväll- Nu skall jag och spela Uno med en hög flickor sedana skall några hem och mian egna skall snart isäng och sen skall jag se: Andarnas makt med Terry Evans o tv4+......mitt älsklings program


Kommentarer
Postat av: eira

Ja - och glöm inte förlossningsprogrammet på Tv4-fakta!!!

2006-02-15 @ 19:19:02
Postat av: Kajsa

Jasså!!! Och varför vill Eira att du ska se förlossningsprogrammet...har ni nåt på gång eller...

Postat av: Nina

Ja du Kajsa !!! Tänk man vet aldrig vad vi har i görningarna.......

2006-02-16 @ 08:48:55
URL: http://anin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback