Trött

27869-72

Nu är jag trött....och less på att sitta här framför datron och jobba....men SNART då tänker jag inte göra annt är surfa bara....ja tänk att få öppna datorn utan att ha ett hav av papper och böcker framför sig och en hel massa på började uppgifter och rapporter som skall göras. jJag är så LESS så nu spyr jag snart !!  Fan vilken osocial människa jag är, lördag kväll  och jag  har suttit framför datorn och gjort skoljobb hela kvällen.
 En hel vecka har gått då jag inte ens hunnit läsa all bloggar som jag brukar, bara läst någon strö blogg då o då....jag som brukar hålla mig ajour (stavas det så?)  över vad som händer, men nu: Icke sa picke

Vad skall jag göra åt min skoldeppighet, inte äta godis i alla fall, för idag har jag varit in i en provhytt i Luleå och nu går jag inte in en provhytt förrän efter  att fläsket delvis är borta !!!!!!!! Fy vad jag avskyr allt: skolan, vädret, fettet och tandvärken........vad är bra och roligt då ????  Jo min barn, sambon övriga släktingar ,vännerna och vikariatet i Övertorneå.....


Godnatt !!!!!!!!!!!! BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

I dag får du ju en stund till eftertanke och då kommer du nog på hur bra du igentligen är ändå!!! Man ska aldrig prova kläder i en liten provhytt...

2006-12-10 @ 10:02:14
Postat av: anna

kämpa på!!

Postat av: Mia

Imorgon börjar en ny vecka, jag gillar att de blir avslut på veckan, då är de lättare att se framåt.
Hoppas de känns bättre snart, jag har en hemlis som jag ska berätta sen, men jag tror jag ska komma förbi istället. =)

2006-12-10 @ 16:12:16
URL: http://repos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback