rubrik ,

Ebba mår bättre, sedan igår e.m har hon inte spytt och nu tar hon sin speicalvälling med extra mycket näring som hon får via Kalix och läkaren...den har inte hållts inne tidigare under veckan.
Igår var hon som en sill till kl.16.00 bara låg och låg. men hux flux säger hon jag vill ha något att äta och nu är hon i hyfsad form, men mager....gått ner i vikt en hel del och det syns på ben, armar och kroppen. Men detta blir bra!!  skönt är det.
Det var säkert för att jag bestämde mig går att jag ringer till Kalix idag, att nu skiter jag i vad stan säger.....
Skönt att hon är piggare men det tar nog ett para dagar för henne att ta igen sig, när denna magsjuka blev så långvarig.

Här har spelats julmusik idag och paketinslagning har det varit på mitt schema, mormor och morfar och min moster var på en blixtvisit och hämtade ebbas favorit dryck: Cocacola !
 En snabbis till stan  har jag varit på e.m för lite inköp, och farmor farfar har varit en snabbis på kvällsbesök.

Igår och idag har jag även jobbat på som bara den med skolan, så nu har jag städat på skrivbordet och nu lyfter jag inte ett finger för skolan förrän 2 Januari  = SKÖNT; jag dansar av glädje !!!!! (så på ett sätt var det tur att jag inte kunde fara och tjäna pengar igår och idag !!!!)

27869-351  27869-355  27869-353Hjärligt tack till er alla som bryr sig om Ebba, hon har blivit så glad av att få "krya på sig " hälsningar. !!!!

Gubben i huset har varit på kurs i två dagar och han fick komma hem ikväll och fortsätta att  "vårda barn",
Jag jobbar i Ö-tå imorgon.

Och snart är det jul............

Kommentarer
Postat av: Sussi

Önskar er en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!!!

Postat av: eira

*vinkar*

2006-12-21 @ 22:17:57
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad skönt!!!!! jag jobbar åxå i morgon...men bara mellan tolv och fem...Så jag hinner en sväng till stan på morgonen...

2006-12-21 @ 22:53:46
Postat av: Sofia

Skönt att veta att E är på bättringsvägen. Ni må ha en god jul!

2006-12-22 @ 10:17:42
Postat av: anna

ååå va skönt att höra att hon är bättre!!

2006-12-22 @ 19:40:01
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Anna-Maria

Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

2006-12-22 @ 21:56:43
Postat av: Vivi

God jul önskar jag dej o de dina!

2006-12-23 @ 07:11:04
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: elli

HAr tänkt så mycket på minstingen, och det var skönt att höra att hon är bättre. God jul!!!

2006-12-23 @ 13:37:50
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Linda

Vad skönt att Ebba är på bättringsvägen, hon har varit i mina tankar.
Ha en underbar jul:)

2006-12-23 @ 18:35:56
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback