och idag......

....är jag så lat, så lat att jag orkar inte gör något vettigt alls..........skall bara slöa.

Idag är jag ledig från jobbet men har lite skoljobb att läsa inför nästa vecka, men inspirationen infinner sig INTE, jag hittar på en massa andra saker att göra.....konstigt:(

Nå idag får vi hem lilltösen från farmor och farfar och stortösen har varit hos mormor och morfar igår och det var länge sedan hon varit där. Som hon sa själv : Mamma jag har inte fått vara där på flera månader!!! och det är sant, jovisst har vi varit dit på en kopp kaffe och så, men hon har inte fått stanna och bara vara där några timmar ensam. Men igår fick hon vara där ensam och hon var helt salig när jag kom hem från jobbet: som hon sa: jag har fått ha "mommo-tid".

Nu blir det lugnt några dagar framöver, vi skall bara vara, bara nyårsaftonen som är planerad och det är skönt att veta, att nu tar vi dagarna som de kommer.

Idag har vi haft sovmorgon i det här huset och det var underbart vill jag tala om, vi sov så länge så det var ljust ute när vi vaknade.....vi passade på när vår "levande" väckaklocka (Ebba) var borta över natten.

Nu skall jag gå och se efter vad Emmy sysslar med......Ha en bra helg alla kära vänner!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad härligt att bara vara!!
Tycker du kan med gott samvete kan lata dig idag! :-D

Postat av: Anonym

Skulle väckarklockan övernatt borta?

2006-12-29 @ 19:38:22
Postat av: Conradnikita

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2010-12-03 @ 11:47:40
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback