Nu är det snart jul....

Jag är hemma med Ebba idag, hon mår bättre och förhoppningsvis kan hon gå på fritids imorgon, gubben är på "Kurs med kurt " från jobbet i två dagar, han var hemma igår med tösen, men nu blev det min tur.

Men inte har hon varit kry inte, på måndag trodde jag att hon var frisk men pyttsan, så matt och hänging som hon har var när jag kom hem. Men igår sa hon att jag vill ha falukorv som morfar, det betyder att då hon vill hon ha kall falukorv att tugga på!!  och det gick ner två skivor, och en fiskpinne lite senare...så vi får se hur denna dag blir.
Hon sover ännu och Emmy har knatat iväg till skolan och jag skall ta och göra lite skoljobb som vanligt, men nu har jag mindre än en månad kvar !!!!!!!! Det ni...o vad jag skall njuta i Janurai månad av att slippa detta dåliga samvete som jag ständigt brottas med när det gäller den eländig skola.

Och till er alla som läser min blogg, jag hinner tyvärr inte kommentera er allihopa, men kul att någon hittar hit ibland, även om inget nytt händer.

Jo jag hade tänkt söka fram kameran och fota några saker för att lägga ut på bloggen...men vet ej när jag hinner ta mig tid att ta fram lånekameran.....men sånt är livet, man hinner inte med allt och ibland måste man prioriera här i livet !!

27869-328   27869-331   ....jag vet att jag publicerat dessa bilder förr.....men dessa påminner mig om sommaren och nu känns det som att det är ett tag innan vi är där igen.

Ha en otroligt bra dag, och glöm för guds skull inte att slänga på en julskiva med julmusik vid tillfälle !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Nog för att det är kul med jul, men attans vilka härliga bilder. VI har åxå varit lite hängiga hemma hos oss, så vi har inte hunnit med något kul alls, men från i dag blir det andra bullar..inta baka, nej nej men lite jul mys.

2006-12-20 @ 08:37:30
Postat av: Anki

Men det är ju snart sommar igen:-)
Fina bilder.

Postat av: grannilainen

krya på ER, hoppas Ni mår bättre, när Tomten kommer!
Och, EFTER JUL, börjar jag räkna dagar till VÅREN!

2006-12-20 @ 10:26:22
Postat av: Sussi

Hur är d med ebba!? vad har hon råkat ut för??
Peppar peppar har vi alla hållit oss friska, det skulle bara fattas att man får magsjuka eller nåt till jul :(...

2006-12-20 @ 10:39:09
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

Alltså, menade om d är nåt annat än "hjärnskakningen"!??

2006-12-20 @ 10:40:30
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Hoppas Ebba kryar på sig!

2006-12-20 @ 17:33:03
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback