Skolstarten....

Nu har skolan börjat för mig igen, och snacka om att jag inte är på hugget riktigt.
Denna sommar har jag haft så kul och lärorikt sommarjobb så jag vill inte börja med skolan igen....jag vill JOBBA!!!!
Det gör inget att jag jobbat hela sommaren då det varit så super, duper kul.
Nå tio dagar jobb kvar och sedan är det slut för denna gång i Ö-tå. Och om tio dagar skall min första inlämningsuppgift lämnas in...hur det nu skall gå.......

Nu till annat: Stackars er + era barn som drabbats av den förskräkliga "datasjukan" som smittar vi Internet.
                       med förkylning, huvudvärk m.m.
                        Glädjens er som drabbats av "rensar-viruset".

Vi kanske "läses"på bloggen...elller vad skall man kalla det??? Jag kan inte skriva synes....

nu hägrar sängen och en bok.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Faktiskt så hägrar min säng åxå nu...försöker att läsa bloggar men det går så seeeeegt!

2006-08-30 @ 22:14:52
Postat av: Susanne

Här hägrar sängen också, och en bra bok. Ska bara hitta en först :) Emil for ut och köra en kompis några vrav på stan och snäll som han är kan han inte neka när någon ringer och frågar. Speciellt inte om det är en av de närmre vännerna. Han lovade att vara hemma till 23 då han ska upp 05:45. Men hitills har det gått bra, brukar bara behöva sparka till honom en gång så är han uppe :). Nåja nu till annat.. imorgon bakar jag och jag är sugen på att testa ngt nytt. Har du månne något förslag? :)

Postat av: eira

Kul att du har trivts på ditt sommarjobb - även om du fått slita hårt!!

2006-08-31 @ 08:23:55
Postat av: Sussi

Hej å hå... Hur trivs Ebba på förskolan? Viktor älskar att gå dit, igår hade de fått leka ute på dagisgården - DET hade han saknat...

2006-08-31 @ 09:10:15
Postat av: catharina

Vi läses, lycka till med skolan.

2006-08-31 @ 10:37:01
Postat av: Linda

bloggarna går så segt!!! Snart är väl skolan ändå över för din del?? bit i hop bara

2006-08-31 @ 17:31:04
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Vill också drabbas av rensar-viruset....

2006-08-31 @ 19:21:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Vad läser du för bok just nu?

2006-09-01 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback