Hej på er !!!

Jag tog ett "break" från er......har inte haft tid , ork eller lust att vara framför datan.....
min tid har inte riktigt hunnit med i samma takt som jag velat, men jag har inte varit sysslolös för det.
Men denna blogg...är seeeeeeeeeeg som sjutton, inga bilder som jag försöker tanka ner på min blogg kommer fram....typiskt.

vit-lilablomma
Detta sysslade vi med på lördag !!  Jag och Ebba plåtade blommor, hon och jag är lika tokiga !! Vi älskar att knäppa bilder på blommor. Ebba bara lånade kameran av mamma och vips hade hon knäppt hur mycket som helst, vi smög omkring på gården och hoppades att inte alla skulle se vad vi sysslade med, ibland stod jag på knä för att få till en bra bild.....jag älskar att knäppa närbilds bilder på blommor, den här ovanför en en från lördagens skörd.

Igår var det frånvaro från byn hela dagen stack strax före fem på morgonen (jag och Emmy och en annan bybo)....vi var på något ställe, jag hade tänkt visa bilder därifrån, men då får det bli en annan dag när bilderna vill laddas ned.

Idag var det första dagen för tjejerna på fritids och det märktes att gårdagen och dagens lek tagit dem på krafterna, ebba sommnade kl.17.30, och andra tösen var inte så mycket sämre hon heller....men det behövs och JA de sover för natten !!! De brukar ta sig "ta igen sig" nätter ibaknd och detta var tydligen en sådan kväll. Och det var bra för mig, jag har hunnit plocka en hel del här inne, läsa bloggar, vattna blommor, m.m. skall snart i bastun och sen skall jag också sova !!!

Och vad kul att så många lämnat kommentar på min blogg, jag trodde inte ens att ni läser den. Finns aldrig nå vettigt att skriva om....så därför tänkte jag sluta med att skriva och hädanefter bara läsa era bloggar :);) !!

Kommentarer
Postat av: Sussi

VAH!!?? Nähäädu - här slutas det INTE!!! Då skulle jag ju måsta komma till er varje dag och kolla läget, och det skulle ju inte vara så trevligt för er ;D håhåhå!!!

2006-08-14 @ 20:36:11
Postat av: Annika

Håller med Sussi...du får inte sluta att blogga!!!

2006-08-15 @ 08:09:32
Postat av: Catharina

Varför skall du sluta, hur skall vi då veta vad som händer i era liv. Skönt med barn som somnar så tidigt, får se hur det går på måndag när skolan börjar.

Postat av: Kajsa

Du ska inte alls sluta att skriva!!!! Jag läser alla!!!

2006-08-15 @ 09:43:38
Postat av: häxan1

Man skulle FÅ BORT VEDTRAVARNA, att man hade BÄTTRE insyn på Eran GÅRD, då skulle man se, vad Ni SYSSLAR :-)
Hade samma TANKE, här en dag, men, man har BLIVIT, BEROENDE att blogga !

2006-08-15 @ 09:45:01
Postat av: eira

Hejhopp! Här slutas de inte att bloggas!!!

2006-08-15 @ 10:13:56
Postat av: Susanne

Glöm det där med att sluta skriva, skulle inte låta dig göra det. Jag vill ju läsa om eran glamourösa vardag i byn :) Vi kikar nog in senare, Idag ska mercan besiktas.

2006-08-15 @ 10:19:03
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Moster Eva

Då får inte sluta med bloggandet, hur ska man annars få veta vad som sker. Har alla besiktning den här veckan. Kära syster ska på besiktning och jag på fredag. Nu ska jag på kräftkalas hos grannen, det blir nog ganska sent tror jag.

2006-08-15 @ 17:49:15
Postat av: Nina

Oj, vill ni inte att jag slutar blogga !! men kära bloggare och icke bloggare, tar ni ingen hänsyn til vad bloggisen bakom denna blogg känner.....
näe, jag fortsätter nog för det är som ett slags begär...men om det blir break från det ibland så har bara jag gått i strejk, ibland kortvarigt och ibland mer långvarigt.

2006-08-15 @ 18:02:47
Postat av: Majsan

Va, tror du att du får sluta blogga, nehej du...
Fast man kanske träffas varje vardag, så är detta ett annat sätt att komunicera på...eller....
Vi syns i morgon bitti...blink...blink....blink

2006-08-15 @ 18:04:21
Postat av: Linda

Jag läser alla dina blogginlägg, sluta inte blogga snälla!!

2006-08-16 @ 14:10:23
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

Träffade dina rackarungar idag :)! Länge sen man såg Emmy - hon är på "stor" nu...

2006-08-16 @ 15:28:35
Postat av: borås-mummu

Hei Nina!Vilken fin bild du har tagit ,från Karungi,eller? Längst upp på din sida!där det står"Hej!" Från vilket håll har du fotat det,måste vara fr Kukkola hållet!

2006-08-16 @ 19:00:53
Postat av: Nina

Ja Borås -mummu det är från kukkola hållet, du vet man blickar ut från kukkola mot den "stora" byn...och då blir det så fina bilder *hi,hi*

2006-08-16 @ 20:36:29
Postat av: anna

:)

2006-08-16 @ 21:23:58
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback