Tisdag

vad tråkig överskrift !!! Visst?
Men jag kom inte på bättre. Jag kom hem från jobbet på morgonen och anade ugglor i mossen redan när jag stannade vid bilen och skulle ta in tidningarna.....inga tidningar och spår dit....någon hämtat dem, konstigt....det brukar inte Mikael göra innan han far iväg med ungarna på morgonen.
Nå när jag svängre hem på gården ser jag bilen hemma, de har inte ens farit iväg?! Då förstod jag att någon av flickorna var sjuk...mycket riktigt Ebba var sjuk. ......så gubben vik ta V.a.b för jag var tvungen att få sova några timmar.

Nå nu skall jag iväg om en stund och göra ett grupparbete i Sociapsykiatri med några av min akurskamrater och sedan skall jag iväg och jobba i natt igen....så aabsolut inget nytt eller ku händer här.


Ha en fortsatt bra dag alla bloggare!!! 

Eva; det är bra att vissa dagar är fullspäckade , du hinner ändå vara hemma och fundera all övrig tid. Jag skickade länken på huset till Éira igår......vemodigt känns det trots allt.

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Det är verkligen blandade känslor just nu, det har varit mycket det här senaste året. Jag har skrivit till Eira att om nu ska ha ett hundmenageri så måste en vacker "nallevovve" ingå, eller hur?

2006-04-04 @ 13:37:37
Postat av: eira

Men Eva....för mkt päls i en Nalle-hund. Jag tycker att moster Eva själv ska skaffa sig en Nalle-hund!!!

2006-04-04 @ 17:21:57
Postat av: Kajsa

Stackars Ebba!

Postat av: Sussi

jo stackars Lilla Ebba - hon har inte mycke å ta från när man blir dålig...

2006-04-04 @ 19:13:14
Postat av: Anonym

Jag har kaffe paus på jobbet....tjugo minuter har jag på mig. och då tänkte jag hinna blogga lite.....

Jag håller med Eva att en nalle skall ingå oi eiras koncept....

Och ebba ja, det är just det kruxet att hon som sussi skriver , inget extra att ta utav. hon blir så trött men detta verkar vara övergående snabbt.....hoppas det håller i sig så.

2006-04-04 @ 21:59:39
Postat av: eira

Nej...jag tycker att Eva ska ha en Nalle-hund själv! Golden är för pälsig för mig! Så är det!

2006-04-05 @ 15:40:26
Postat av: Sussi

Hur är d me Ebba?

2006-04-06 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback