Slut på påskfirandet !!!

Nu är vi hemma igen och påsken gick på tok för fort för oss. Jag orkar inte skriva så mycket idag men viu har haft det så underbart. Över tio plus varke dag, men ändå hade inte snösmältningen kommit igång som här..... vi har varit ute från morgon till kväll varenda dag.
grillat, åkt skoter, myst vid brasan ute, ätit godis och mat i mängder.

Ungarnan har haft så kul i helg, de var lite deppade över att åka hem, men å andra sidan när alla tre familjerna (inklusove oss) åkte hem samma dag vardagen kallar......(på Mikael i alla fall. )

Jag skall skicka bilder från påsken , massor , hoppas ni orkar se ALLA........om det blir några, jag har lånat min mors kamera då hon var så snäll och sa att du kan låna den, tack för det !!!  Så imorgon kväll skall jag hämta "sladden" och sedan försöka få in bilder från påsken.  Sussi jag skall även se var mamma har gjort av med korten från kyrkan som jag lovade dig !

Jag ser att ni alla på olika sätt haft en bra påsk, en del med mer jobb andra med mindre jobb, och övriga har fått vara lediga, men alla verkar ha överlevt. Jag har läst ALLA era bloggar men orkade inte skriva kommetarer hos någon för då hade detta tagit hela natten.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att ni är tebaks! Ni verkar ha haft en uuuuuuuunderbar påsk - precis så där som d ska va! Skoter, utevistelse, korvgrillning mm mm. Inga måsten, men d behövde du väl!?

2006-04-18 @ 08:56:03
Postat av: Häxan, bakom staketet!

Kul, att Ni är tillbaka!
Höru, julen vara till påska, ser att Du har, men jag har åxå?
Dags, att plocka ner?

2006-04-18 @ 09:04:31
Postat av: Kajsa

Kul att ni haft det bra! Vem tar vad på söndag? har du hunnit titta?

Postat av: Moster Eva

Välkommen hem. Helgen i Kukkola gick bra. Jag har bara latat mig, blivit uppassad. Jag kom hem igår och allt är som vanligt, men ganska pirrigt denna vecka, har ju visning på torsdag. Undrar vad det kommer för människor.

2006-04-18 @ 12:12:22
Postat av: aegnes

välkommen hem! julgransplundringen gäller även för dig om du har tid, ork å lust.

2006-04-19 @ 19:54:36
Postat av: elli

Vem är Niklas och VARFÖR måste Eira vara tyst????

2006-04-19 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback