skoter tur .......på en mini variant.

skoter tur .......på en mini variant.

en bild från i påskas. jag har inte tillgång til bilderna ännu....eira min kära svägerska sitter och ruvar på bilderna.....hon är så snål att hon ids ( Hon Fattar inte hur man gör) inte bränna ner bilderna på en skiva åt mig....och min bror kommer inte hem än på ett par dar. så ni får se denna bild på några barn och på det fina vädret vi hade under påsken, denna bilden skickade hon åt mig ett mail, om jag ber vackert kanske hon sätter in en bild på hennes blogg för att visa när hennes dotter är suverän på att köra en skoter som är modellen större.

oj vad knasigt detta blev, ni förstår säkert ingenting....men det behöver ni inte heller göra.

Kommentarer
Postat av: eira

Men Nina - jag vill hellre sätta ut en bild på dig! Det är liksom ändå så mkt bilder på barn o söta djur o sånt - alldeles för lite bilder på dig!! *ler*

2006-04-19 @ 21:15:31
Postat av: Nina

Om du bara skulle våga !!!!

2006-04-19 @ 21:20:53
Postat av: Nina

Du ´vet att jag FASTNAR INTE på bild och att jag avskyr att se mig själv, jag blir lika skräckslagen av mig själv som Kajsa blir av en söt liten spindel !!!

2006-04-19 @ 21:22:07
Postat av: eira

Men jag tror att alla vill se dig. På skidorna tex...

2006-04-19 @ 21:23:46
Postat av: Nina

ja det är väl bara för att bevisa att jag INTE BARA ätit godis och korv hela påsken då.....

2006-04-19 @ 21:53:22
Postat av: Kajsa

Vi väntar på bilden...

Postat av: Nina

blir inga bilder då jag inga har så det så.....förresten kajsa välj du vad du vill läsa. för mig spelar det ingen roll på söndag.

2006-04-19 @ 22:43:07
Postat av: Sussi

Vilken härlig bild! Men nog är d ju sant - d vore kul å få se dig me! Jag tordes ju, fast d såg ut som att jag intagit en flaska vin... :(

2006-04-20 @ 08:57:44
Postat av: Nina

Men faktum är att jag äger inga bilder på mig, jag står bakom kameran i 99,9% av fallen, så jag äger inga bilder på mig och är mycket glad och nöjd med livet då. *Hi. hi*

2006-04-20 @ 09:17:36
Postat av: Sussi

Ska minsann komma å ta en! Hade tänkt kika in m Moa å Fille imorrn, men läste på Kajsas blogg att ni åker iväg. Kollar läget om ni är leksugen på fre sen, hör av mig! V har åkt till mommo idag, så vi är "bara" på 4 hemma nu :D

2006-04-20 @ 13:04:05
Postat av: Moster Eva

Förstår inte varför du inte vill fastna på bild för du blir ju alltid bra på bild. Nu är det pirrigt i maggropen, om 1½ tim kommer dom där som skall "nagelfara" mitt hus, inte roligt.

2006-04-20 @ 15:25:34
Postat av: Anki

Visst är det väl konstigt att alla andra blir så bra o naturliga på bild, men inte jag o tydligen inte du heller. Vad är det för fel på oss?????

2006-04-20 @ 20:11:35
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Vi är säkert FÖR bildsköna Anki....och då vill vi inte fastna på bild så de andra blir avundsjuka......visst är det så ?????

2006-04-20 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback