men hej på er !!!!!

Jag är på väg till skolan för att träffa några människor från Skolverket då kanske man ser andra bloggisar där..... Jag har jobbat natten och var så härligt och gick så lätt, det har blivit mycket ljusare och bara vägar sedan jag jobbade sist ,så natten gick som en dans.!!

sedan kom jag hem och stupade i säng ( har lärt mig att  måste sova på dagen), sedan var det vanliga sysslor efter törnrosasömnen, dammsugnig förbereda middagen, och läsa lite....skoljobb, men vet ni vad ?? Jag gick ut på alltanen och satt där och läste igenom sådant som jag måste ha kikat på till imorgon då jag skall efter  en sovstund på litteraturseminarium till kalix.  Det var så härligt där ute, jag hade kunnat sitta där ute hur länge som helst.
Nu när alltanen är framme så hade det varigt kul med en bärbar dator....då hade jag kunna sitt där och göra ALLT skoljobba ute.....När det är så fint väder som det är  nu så blir jag på så himla bra humör !!

En stegräknare hade nog varit susen....till att komma igång att röra på sig, Jag fick först ingen information om detta och sedan sa de ur min arbetsgupp att de inte var intresserade, och igår  kväll när jag kom till jobbet såg jag att vi i nattpatrullen hade fått vara med I Norras hemtjänstgrupp!!  Typiskt att det var för sent  när jag fick reda på det ! Lite små trist kändes det.
Ni som inte vet vad jag pratar om nu : Det är ett projekt mellan Hparandakommuns anställda och Korpen och det heter stegjatken....tror jag att det var....och det handlar om att få igång personalen genom lite tävling i olika lag, att motionera mer.
 
Hej svejs på er , nu sticker jag till skolan och .....skolverket, få se vad det bliver av det!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Nä mig hade dom åxå "glömt" å fråga, men jag fick svärmors! Nu räknar jag å ska slå personligt rekord - VARJE DAG :D!!!

2006-04-25 @ 15:51:49
Postat av: Annika

Jag vill osså ha en stegräknare! :-)

Postat av: Moster Eva

Jag skulle nog också ha en stegräknare. Undrar hur många steg det blir när man linedansar 2½-3 timmar/kväll. I dag var jag på långpromenad (PO-rundan) i det vackra vårvädret, sen satt jag på altanen och löste lite sudoku, vilket är min drog som du vet.

2006-04-25 @ 17:07:28
Postat av: eira

Stegräknare är bra!! Köpte en gång en sån på vv - som kunde omräkna stegen till points! Bra på den tiden. Nu skulle man bara få dåligt samvete - vilket man ju har ändå....*flin*

2006-04-25 @ 18:17:13
Postat av: elli

Hoppas du har haft en kul eftermiddag med skolverket!

2006-04-25 @ 19:11:41
Postat av: Majsan

Hoppas att det var givande med skolverket......
Kalle skulle oxå dit men han är så förkyld och har feber, så han ligger pall.

2006-04-25 @ 19:23:16
Postat av: Häxan, bakom staketet!

Fick, stegmätaren från TOMTEn i julas, men den är inte så lätt o sätta fast, (jävla skit, vad Tomten ger)och sen funkar den dåligt(det blir ingasteg, när den LIGGER PÅ BORDET, några skutt kunde den ta)

2006-04-25 @ 19:46:57
Postat av: Kajsa

Min stegräkanre från vv har nån av ungarna skakat sönder...nu har jag en från korpen...

2006-04-25 @ 19:57:25
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Kasper gillar ju dom ägg och mjölkfria bullarna på Nk, så det brukar inte bli problem för han när vi köper gotta...men nog får jag dåligt samvete ändå...

2006-04-26 @ 07:12:45
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback