Hjärtebakelser....

Jag har inhandlat hjärtebakelser idag. De var inte slut, jag var ute i så god tid. *smaskens skall det bli*, man får äts gott för den goda sakens skull , visst var det så du sa Kajsa eller menade????

Efter jobbet drog jag till Järnvägsgatan för att få mig en kopp morgonkaffe, i väntan på att Ica maxi skulle öppna. så handling och sedn till Finland för att köpa "natur preparat" till lill Ebba så hon inte är sjövild om dagarna och sedan sista anhalten var nya konditoriet innan jag for hem. Där fanns fina bakelser.....nu väntar de i kylen. Ebba fick sig oxå lite gott därifrån fast inte hjärtbakelse förstås.

Jag har varit i Kalix idag på dan och haft ltteratur seminarium och det kändes som att det gick INTE så bra ( har lömnat in en skriftlig grej oxå som skall bedömmas....hoppas bara att jag klarar det, läraren skickar hem en bedömning nästa vecka, nå den dagen den sorgen.....

Nu skall jag gå och ringa min mor !! ha en bra dag...och föresten mamma!!!  Jag vet att du läser, du kan lämna en "kråka" någon gång.!!!!!




Kommentarer
Postat av: Susanne S

Jasså, hjärtbakelser. Det är väl för att jag inte kan komma och smaka förstår jag :)

Postat av: Kajsa

Vad fick Ebba för gott? jag är så tacksam för att ni alla har stöttat hjärtebarnen och köpt bakelser!!!

2006-04-26 @ 18:28:52
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

visst var bakelsen god???

2006-04-26 @ 18:57:01
Postat av: Sussi

Vad är d för preparat?

2006-04-26 @ 19:46:38
Postat av: Nina

Sussi,S: jag passade på så klart....när inte du kom *skojar*.

Kajsa: Ebba fick choklad bollar och bulla, men chokladbollen var så stor så hon orkade inte hela, den var gigantisk. Hon var överlycklig.

Eira: Bakelsen var Ok ( de är ju alltid gott....med slisk)!!!

och svar till Sussi, jag ger Ebba något som heter E-Epa, det är en slags fisklever olja_kapsel med något som heter Just E-epa......det gör henne mycket lugnare på det sättet att hon är inte lika uppspeedad som hon är utan dem. De är suveräna, på en gång när hon varit utan i några veckor....(för att testa då jag ej trott på dem))......så har hon successivt blivit mer orolig och stökigare , svårt att vara still och lugn under samlingen på dagis m.m.(hon klättrar efter väggarna i princip, utan kapslarna), slutat med att någon av fröknaran nästan varje dag fick plocka bort henne...men med dessa är hon som en vanlig busig Ebba !!!!

2006-04-26 @ 22:04:06
Postat av: Sussi

Men vad skönt! För Ebba, aldrig kul å va speedad jämt å bara få en massa skäll... Kram!

2006-04-26 @ 22:11:04
Postat av: joannah

Jag tyckte bakelsen var så god så jag hade kunnat äta minst en till!

2006-04-27 @ 10:42:45
URL: http://joannah.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback