helgens summering

Ungarna trivdes i Piteå de hade skoj där, på havsbadet: bad, mat, show sömn och mer bad så mycket ,mer hinner man inte på ett dygn. Det var roligt men intensivt.
Igår kväll kom sedan Milla hit ,flickorna här i huset hade tydligen inte umgåtts färdigt med kusinen......bara det att Osku hade också velat komma och sova över hos faster så nästa gång MÅSTE han också få göra det. Igår hade tjejerna pyamas party, stående inslag när Milla sover över här, sedn har denna dag gått lugnt och stilla tillväga då de haft Milla här har inte Emmy och Ebba hunnit med att syskon-bråka heller....De har varit ute och blev så klart sjöblöta, men det är ju så härligt blött på vår bakgård.....de har sysselsatt sig själva hela dagen, vilken lyx va??!!!! 
Idag var jag och Kajsa kyrkvärdar och det gick så smidigt undan , bättre flyt med  kan man inte ha...
nå efter det när jag kom hem då hade helgen gjort ut sin rätt för alla tre tjejerna som satt framför Tv:n när jag kom....de var så trötta och slut....det är inte lätt att vara på hotell och vara och partaja två sena kvällar i rad.

Nå det blir tidig säng för mina två , strax blir det. Eira och Osku var hit på en blixtvixit för att hämta hem Milla och Eira sa INGETING om bilden på hennes blogg !!!!!   Fy dig Eira!!!!!

Imorgon börjar vanliga vardagen igen efter påsklovet, börjar med att jobba natt imorgon kväll, har tre nätter jobb och en hel del skoljobb, plus två grupparbeten och ett litteraturseminrium i Kalix som skall göras i veckan och så klart är allt mån-ons då jag jobbar nätter och behöver sova på dagarna, nå det är bara att stressa hem sova några timmar på f.m och sedan sätta på väckarklockan så man stiger upp för att fara iväg på skolgrjes. Och vaddå nu är det bara tre nätter jobb och nästa vecka är det lika tokigt men då har jag tagit tjänstledigt en natt, för skolan är lite viktigare än jobbet.......men INTe lika roligt. Är lite skoltrött.





Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja alla verkar ha haft en kanonhelg m massa kul! Ja du är duktig du me allt nattande å pluggandet! Ska hurra för dig å vifta m fasadflaggan när du är färdigläst =D!!!

2006-04-23 @ 20:19:24
Postat av: Kajsa

fattar inte hur du orkar...

Postat av: Nina

Just nu går allt på grund av min envishet, jag är så less ibland skall ni veta men jag är så förbannat tjurig, helt enkelt. Och i Januari 2007 när jag är färdig med skolan då skall jag inte göra någonting annat än ligga och jäsa på soffan på kvällarna, läsa en bra bok eller bara ligga och slappa.....för det är det jag saknar!
Som nu ikväll sitter jag inte och pluggar, men planerar allt och går igeonm skoljobbet som skall göras under kommande månaden.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla kära bloggare !!

2006-04-23 @ 21:30:08
Postat av: Majsan

Ta inte ut dig, det kan vara farligt, man lever bara en gång.....vi syns kanske imorgon!

2006-04-23 @ 21:45:53
Postat av: eira

Du får väl försöka njuta av icke-skol-tid när du jobbar i sommar?? Hoppas det är genomförbart.

2006-04-24 @ 15:26:37
Postat av: Nina

jag skall njuta på sommaren all ledig tid då jag inte jobbar, för när man bara jobbar så lämnar men jobbet på jobbet, men skolan är ju så att den har man alltid lite dåligt samvete över, osamt funderar på ett annat säät på vad som borde göras..... Så jag längtar oxå därför till sommaren. !!!!!!

2006-04-24 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback