hej på er !

Nu längtar jag till påsken och stugan. För när man är i stugan då känner man sig vekligen ledig. Och när man väl är där brukar vi aldrig vilja fara hem igen......Jag känner för att få lite välbehövilg semester.

Ebba är det bara bra med, hon spydde på onsdag morgon strax innan de skulle iväg på dagis och sedan var hon lös i magen på f.m sedan var det inget mer- skönt. Jag är lite allergisk mot magsjukor, det värsta som jag vet att ta hand om.

Igår hade vi farmor och farfar här, de kom just när vi var på väg till morfar för att lära han att skicka e-mail !!
(Ja det låter konstigt men mamma och pappa har inte haft internet, förrän alldeles nyss har de skaffat det så nu måste man lära pappa hur att detta fungerar. Ut epå nätet har han börjat hitta men han har inte fått sin e-mail adress förrän i dagarna.)
 Idag var jag istället då till pappa och hade "lektion" med honom så han lär sig att skicka e-mail.....och det går, han lär sig. Och han vill ju lära sig därför går det säkert så bra.
Mamma kan allt man behöver kunna om datorer och mer än jag !!!,så hnene behöver man inte lära, utan det är jag som måste be henne om hjälp ibland. Men det är ju därför man har mammor....visst ???

nu kallar skolan på mig . Hej då !!!



Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Har du då aldrig tid att sova, tycker att det är oroväckande. Kom ihåg min moralpredikan!!!!!! Idag ska jag få min nya diskmaskin och på måndag blir det slutbesiktning av huset, finns det några avvikande dofter. Man känner ju inte själv hur det är med det i det egna huset.

2006-04-07 @ 11:57:43
Postat av: Sofia

Här är en till som oroar sig, lyssna på varningsignalerna det är lätt att få tunnelseende.

2006-04-07 @ 12:28:43
Postat av: Sussi

Har REDAN köpt påskgodis... tre gånger !!!

2006-04-07 @ 13:41:37
Postat av: Majsan

Titta in på min blogg, jasg har uppdaterat mig som jag lovade.......
Påsken blir till att flytta på....

2006-04-07 @ 17:59:57
Postat av: Mia

Hejsan, just nu pluggar jag projekt och företagande via Miroi på distans...

Postat av: Kajsa

Jag unnar dej verkligen påskvila! Tar ett extra "kex" för dej på torsdag...

2006-04-08 @ 08:12:23
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

Hm...jag hade också velat åka, men det är väl som för dig och Tomas Di Leva - ibland måste man jobba...*suck*

2006-04-08 @ 09:43:39
Postat av: Irina

Låter skönt med påskvila i Muonionalusta! En annan jobbar alla påsknätterna..... Men det var ingt jag tackade nej till!! Man får ju tänka på pengarna ;)

2006-04-08 @ 19:25:20
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Henryadriana

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-10-03 @ 14:10:40
URL: http://henryadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback