blött värre

Det blir tydligen sommar fortare än jag trodde om det fortsätter i den här takten.
När jag läste sussis blogg så kom jag oxå ihåg påskpyntet som jag också lovat ungarna att ta fram.
men HUR kul är det att fram något när allt är upp och ner?? Inge kul, så ännu ligger allt i lådan och imorgon förhoppningsvis så röjs det lite så man kan ta fram det. Men när jag tog fram lådan från skrubben så blev det så jäkla stökigt så nu måste jag visst ägna någon dag till att städa den också.......

Idag på efter maten stack jag,flickorna och min or iväg till kalix en sväng för att köpa nya stövlar till dem bägge. Konstigt att jag ALDRIG lär mig och ser till lite iförväg att det finns stövlar som är hela och inte är flera nummer för små.

nu skall jag gå och ta mig en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Just nu blev datorn ledig, så jag ska nog uppdatera mig....
Ungarna skulle behöva grodmansdräkter denna årstid eller hur????

2006-04-10 @ 21:18:09
Postat av: Kajsa

oj oj oj...vad nära det blev att du fick tjänstgöra i går...

Postat av: Annika

Tänk att man gör samma misstag VARJE år....i sista minuten ska man börja kolla stövlar, galonisar m.m.!!! Att man inte lär sig!!

2006-04-11 @ 07:37:19
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: eira

*skrattar* Ja...detta m stövlar, vi ska köpa idag. Milla hittade i alla fall ett par rosa stövlar som hon tyckte att "dom här kan jag ha i alla fall idag..." - bra, tyckte jag...och såg att en var storlek 28 och andra var 29... men hon SKULLE ha dom på sig... (kan påpeka att jag skickade ett par andra skor också i en påse....)

2006-04-11 @ 12:38:58
Postat av: Sussi

Ja d där m stövlar... stön! :(

2006-04-11 @ 21:17:53
Postat av: Haakonhedvig

Follow your dreams, you can reach your goals.

2009-03-17 @ 11:46:56
URL: http://haakonhedvig.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback