vissa personer undrar man vad dom ha innnaför pannbenet !!!!!

Nu skall jag ta itu med försäkringsbolaget och olyckan som hände i sommras,
Jag har ringt veterinären skall dit nästa tisdag men lillkillen, men måste ringa dit igen på måndag
Jag skall kasterera han !!!!!

Fem minuter efter att jag beställt tid åt honom till "doktorn" för blodprovstagning så pinkar han inne igen, jag tycker det är lika bra att han inte får ha sin manlighet kvar.....

Igår tillät inte mina skuldror och min arm mig att göra en uppdatering på bloggen så nu gör jag det istället , jag har ju tid......på grund av några hönshjärnor.......

Regnar ute och skulle helst av allt vela sov en timma eller två men tyvärr , har jag ej tid, har en hel lista jag skrivit upp vad jag skall göra när det gäller skolan....så det är bara att bita i det söta saftiga äpplet och sätta igång.

ha en fortsatt trevlig dag på er !!!! Det skall jag ha.

''stora jag''


Kommentarer
Postat av: Susssssi

Nina! Nytt inlägg - nu! Synd bara att jag inte är i Karungi och ropar det genom väggen åt dig :) Jag får ropa på det h'r sättet istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback