nu är denna dag över....

varit en dag idag som gått i sorgens tecken, jag LIDER verkligen med de drabbade.

Lilltjejen har ridit på morogonen och hon var så mallig att hon oxå hade travat två varv runt i dihuset, hon har inte brukat vela trava utan bara gå eller skritta som det kanske heter. Men nu var hon först i ledet av alla ungar och hästar och det tror jag gjorde henne modigare hon tittade inte  under först omgången trav på de andra som travade först utan hon var först ut......

Det gjorde att hon var så mallig nu ikväll , hon sa att nu hade hon varit lika duktig som sin kusin som är större och äldre henne, henne segna ord, då kusinen rider sammtidigt och har klarat utav travningen bättre än Ebba: (   OBS !!!  det är JÄTTESTOR ålderskillnad mellan dem....hela knappt 3 månader)

Nå damerna mina har varit och våldgästat sina kusiner idag och det var mycket uppskattat ( i alla fall av mina smådamer.....)

katten och jag är ovänner.....han har gjort det han INTE FÅR GÖRA i källaren !!!!!  GR, GR
 VILL NÅGON HA EN KATT SOM SNART ÄR ETT ÅR GAMMAL

näe jag ångrar mig, men ringer veterinären imorgon för att kolla om jag kan få boka en längre tid dit än den jag bokade in.....nu skall .......det skäras av lite ledningar .......

Kommentarer
Postat av: Susssssi

ja, nog är det targiskt att ledningarna ska behöva skäras av. Men då är nog risken till " läkage" mindre. Om du nu inte slår på stort och skaffar honom Tena Lady, det skulle vara grejer det ;)

Postat av: eira

Men mina bullar är inte sånna som alla kan äta - du vet! Jag hade inte mjölkfritt margarin hemma, annars har jag verkligen försökt att ha sånt hemma så man bakar utan att folk ska få ont i magen. *ler* Jag skickar över lite bull-bakar-baskilusker till dig! *svisch*

2005-10-17 @ 21:27:06
Postat av: Jag ;)

nina, uppdatera nu!!!!

2005-10-30 @ 14:03:02
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: kjdkjskds

DU!!!!! Om Emil kommer mot stan eller om någon av er gör det - JAG VILL HAAA EN DOGGY BAG MED SPAGHETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS!! Spara åt mig, jag kommer på tisdag (?) eller kanske på måndag - SPARA!

2005-11-12 @ 15:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback