Nu skall jag skärpa mig...

Jag vet inet varför jag legat så på latsidan när det gäller det med bloggandet.....
Nå det är så i vår herres hage, att om jag hade ca tio timmar till på dygnet så skulle jag hinna skriva mycket.

Nå helgen kom och gick, och det alldeles för fort, men då är det bara som vanligt. Eller hur ?
Det har varit ett himla rantande i helg hit och dit, affärer och besök´och ungaransa aktiviteter.
Baka har jag hunnit mellan varmen, janssonsfrestelse var jag så sågen på så det har jag också hunnit göra några formar och slängt i frysen det som blev över.

Men nu ikväll kom jg på att fråga min kära svägerska Eira om hon vill ha lite Janssons så då tar vi det till lunch imorgon....jag våldgästar dem nämligne varje dag när jag är i stan på praktiken under lunchen, tyvärr är det så att när man lever på studie lån och har så hög inkomst så........är det tur att det finns Ett "fint drive in lunch hak" i stan dit jag får fara och låna ett kök och tallrik och ibland lite av varje....

Mörkt ute mörkt inne...näe tur ljust inne i alla fall, men jag är så trött när det är mörkt, mörkt och speciellt när vi inte får riktgig vinter med snö !!  Jag vill ha snö !!! Men med måtta , så där lagomt bara, så att det blir vitt och ljusare ute......

Godnatt !!
 

Kommentarer
Postat av: eira

Ja tack! Lite snö vill jag också ha - en halvmeter och sen räcker det! Välkommen till lunch-haket imorgon då! *flin*

2005-11-27 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback