alltid ändrade planer

Dagen blev inte som planerat idag. idag skull jag på praktik sok vanlingt men kl 7 ringer min handledare och säger att hennes yngsta spytt flera gpnger i natt så då är hon hemma idag....
och vi som skall träffa läraren min från Boden !!!  men Åsa ( min handledare)som är en klok kvinna säger bara stick du och hämta upp henne från kommunhuset så kommer ni hem till mig istället!
och det låter bra , då får vi göra bort utvärderingan av denna pratiktid, Skönt.

Vi skall träffas kl 13.00 men i och med att jag blev ledig nu på f.m. så har jag hunnit med sådant som man inte kan göra med barn hemma....vet ni vad det är ? Jo slagit in julklpppar till deras adevntskalender, Oh vilket slit !
Jag hann inte färdigt, men är en bit på väg.

Nu skall jag sticka iväg måste hinna gör lite ärenden innan jag skall plocka upp läraren min....
och inte får jag glömma att jag måste till min privata restaurang också.....före det.

hejsvejs !!!!






Kommentarer
Postat av: eira

Restaurangen klagar inte - gästen hade ju mat med sig *ler* Tack för god lunch!

2005-11-28 @ 15:09:01
Postat av: eira

Nå - hur gick utvärderingen?

2005-11-28 @ 21:09:15
Postat av: eira

oj oj...nu behövs en ny uppdatering...

2005-11-30 @ 22:10:55
Postat av: Alexanderdiana

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback