ja vad då...inget speciellt händer för tilfället

Ikväll vankas det taccos hos broder med company skall bli gott, men vi kan ju inte bara fara dit och vräka i oss mat eller ........?? så jag sa: att då fixar jag något gott till eterrätt. Så nu börjar jag bli lite småhungrig....i väntan på att vi skall bege oss iväg.

Idag har jag och Emmy varit till stan och inhamdlat skridskor åt henne och hämtat hit flickornas kusin Milla då emmy gnällde imorse att Milla har inte varit här på så länge.....så då vara dte bara att fara och plocka med henne hit så kusin-abstinensen kunde lugna ner sig lite.
Och nu blev det ju så att vi skulle dit ikväll så då får ungarna härja precis hela dagen och kvällen med varandra så då har alla berörda kusiner senare ikväll fått sig en dos av kusinlek.

Gubben har varit iväg till Nikkala för att han har lånat sin lillebrors garage för att han har lagat grå-opeln igen..........dessa "nya" bilar somaldrig behöver repas....vad skönt det känns !!!
Nu har det varit något ungefär varannan vecka som skall lagas, jag är så less.


Kommentarer
Postat av: eira

Man kanske ska satsa på gammel-bilar - se våran gamla volvo tex inte skruvas det i den inte *ler* Nä då - synd när bilen bara tjorvar! Kommer du på lunch imorgon?

2005-12-11 @ 19:21:57
Postat av: Sussi

Nina, dags för en uppdatering? Jag väntar med spänning på ett 3 km långt inlägg ;). Natti natt!

2005-12-24 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback