igen skriver jag....

Jag förstår inte vad det har blivit med mig( jag har fått dyslexi).......jag vet att man inte skall skoja om sådant här men jag har fått problem med att skriva och jag menar allvar. Jag skriver hela tiden fel, jag sätter bokstäverna i fel ordning, glömmer bokstäver , skrvier fel bokstäver mitt i ordet m.m och så har det varit hela hösten.
Det är inget svammel utan även på praktiken och alla skoljobb har börjat gå åt fanders på grund av detta, jag får sitta och lusläsa allt och ändra det jag skriver ,hela tiden.....fattar ni hur jobbigt det är och hur mycket extrar tid det tar?!

Nå idag har jag hunnit med lussebak, äldste sonen i huset gillar lussebullar och sedan hör det till att baka så det är nästan ett måste för mig......

Morfar kom med osku hit och fikade på dagen, sedan stack vi på julmarkanden i kukkolaforsen, jag, ebba osku och morfar ,vi tänkte att vi måste fara och spana in läget och titta att mommo sköter sig när de skulle sjunga där.
Emmy har varit på teater träning inne i stora staden och imoron är det genrepet och då är vi föräldrar välkommna för att titta och minsta tjejen har sista gången knatteridning nästan exakt samma klockslag( och dit far hon hellre än att titta på stora syrran)......men hur gör man då....när hon vill fara dit  på knatteridningen???  Jo min briljanta svägerska hjälper oss att lösa det problemet, hon är smart hon.... !

ja nu kallar sängen på mig...den ropar : Kom och sov !! bäst jag lyder, man skall lyda ibland och inte alltid vara så tjurig och göra tvärtemot .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback